KOUKUSSA

Riippuvuutta aiheuttavia asioita on tässä maailmassa paljon. Riippuvuutta voi aiheuttaa mm. kofeiini ja suklaa, pahemmista paheista puhumattakaan. Joku koukuttuu herkkuihin, toinen televisio-ohjelmiin. Joku ei osaa elää ilman puhelinta ja tietokonetta, kun taas toiselle päivittäinen pätkä kirjasta on ihan ehdotonta. Koukussa voi olla lukemattomiin asioihin - niin hyviin kuin niihin pahempiinkin. Ikävistä koukuista työn tekeminen voi toimia hyvänä terapiana, joten jos työstät ongelmaa niiden ei-niin-kivojen koukutusten parissa, ehkä sen siirtäminen paperille voisi auttaa? Kivoja koukutuksiakin onneksi on, eikä kaikki koukussa oleminen ole suinkaan pahasta. Ja kyllä, skräppäykseenkin voi olla koukussa - ihan hyvillä mielin

Siinäpä haasteen osallistumisohjeet.

Itse olen koukussa vanhoihin valokuviin, joita minulla jo... aika monta... Etupäässä kuvat on suvun ihmisistä, nykyisistä ja menneistä. Tässä sivuni tämän kertaiseen haasteeseen.

1239264906_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Kuva on hieman hailakka, mutta luonnossa sivun valokuvat ovat reilusti mustavalkoisia. Olen tehnyt tämän hyvin yksinkertaisesti, jotta valokuvat saisivat pääosan.  Kiitos kun jaksoit katsella ja jos kommentoit, olen vielä kiitollisempi :)

Materiaalina olen käyttänyt valkoista kartonkipohjaa, tusseja sekä puuvillalangasta virkattuja kukkia.

( Jos olet kiinnostunut kukkasista, niitä on valkoisia, luonnonvalkoisia; puuvillalangasta sekä pellavalangasta virkattuja Jos haluat ostaa niitä, ota yhteys sähköpostilla.)